sobota, 10 lutego, 2024
Strona głównaNewsyBiedronkę zalewa krytyka po filmie o pracownikach...

Biedronkę zalewa krytyka po filmie o pracownikach…

Zastanawiacie się, jak pracuje się w biedronce? A jak właściwie wygląda zarządzanie zmianą w tym sklepie? Właśnie takie pytanie można było przeczytać przy filmiku pokazującym kulisy pracy w Biedronce na fanpage’u sieci. Następnie posypała się lawina negatywnych komentarzy od aktualnych i byłych pracowników, którzy wskazują m.in. na mobbing.

Sieć prowadzi konto „Praca w Biedronce” na Facebooku, pojawił się tam następujący wpis wraz z nagraniem:

Jak wygląda zarządzanie zmianą w sklepie? Na czym trzeba się skupić, gdzie wyłożyć produkty z dostawy i kto dziś będzie zajmować się obsługą kasy fiskalnej? Pytań tak wiele, a odpowiedzi na nie znają Wiola i Renata ze sklepu Biedronka B2422 w Łomiankach! Sprawdźcie, jak wygląda planowanie dnia pracy podczas drugiej zmiany w sklepie”

Założenia były ambitne, Biedronka chciała poprawić swój wizerunek jako pracodawcy. W związku z tym oddała głos pracownikom. Bohaterkami nagrania stały się kierowniczka i pracownica sklepu na Łomiankach. W filmie widzimy kulisy pracy w desconcie. Pokazano chwilę, w której sprawdzany jest brak asortymentu na półkach oraz delegowanie zadań dla całego zespołu.

W pierwszej chwili można oczywiście stwierdzić, że to nic kontrowersyjnego, bo widoczne są kulisy pracy w sklepie, które mają zachęcać do składania CV. Materiał jednak wywołał zupełnie inne emocje, a ilość komentarzy od obecnych i byłych pracowników sieci była ogromna. Były one krytyczne, gdyż ich zdaniem to co przedstawiono na filmie nijak ma się do pracy w Biedronce. Wśród zarzutów pojawiają się:

  • opresyjna atmosfera w pracy,
  • mobbing,
  • niewystarczająca ilość osób w zespole,
  • brak przerw dla pracowników.

Uwagę zwraca, że Biedronka nie usuwa negatywnych komentarzy, a wręcz stara się na każdy z nich odpowiedzieć. Odpowiedzi na większość zarzutów są jednak takie same, jakby były kopiowane i wklejane pod większością komentarzy. Zdaniem internautów takie odpowiedzi są pozbawione szczerości i wyglądają jak generowane przez automat. W konsekwencji doszło do eskalacji negatywnych emocji.

Taki rodzaj promocji raczej nie jest najlepszy dla marki. Pod filmem znalazło się ponad 1000 reakcji i równie wiele komentarzy, z których niemal wszystkie są niepochlebne. Obecni i byli pracownicy ostrzegają przed pracą dla sieci Biedronka. W związku z tym można tylko przypuszczać, że raczej te działania nie przysporzą firmie chętnych do rozwijania kariery w jej szeregach.

Link do filmu i komentarzy:

https://www.facebook.com/watch/?v=1056620405324619

MOŻE CI SIĘ RÓWNIEŻ SPODOBAĆ:

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

DODAJ SWOJĄ HISTORIĘ

Najpopularniejsze z 7 dni

NAJNOWSZE KOMENTARZE